środa, 15 stycznia 2014

Mój pierwszy schemat na węża koralikowego w programie DB-Bead

Z programem DB-Bead mam styczność już od dłuższego czasu, ale szczerze się przyznam, że tworzenie wzorów na węże koralikowe (Croched Rope) nie daje mi tyle satysfakcji, co samo wyrabianie sznurów:). Spróbować jednak musiałam... i o to poniżej prezentuję pierwszy z kilku wymyślonych schematów. W tym miejscu dodam, że przy jego tworzeniu nie sugerowałam się wzorami, których jest masę w sieci. Jeżeli jednak kogoś przez przypadek skopiowałam - przepraszam!

W bransoletce można znaleźc koraliki firmy Prcsiosa 11/o oraz nieco większe Knorr Prandell.

Spolszczoną wersję programu DB-Bead oraz instrukcję napisaną przez Weronikę Kaczor (Weraph) można znaleźć na stronie Beading.pl.

wąż koralikowy kolorowy ze wzorkiem biały różowy fioletowy

pattern on Croched rope wzór na węża koralikowego



2 komentarze:

  1. Super.. bardzo mi się podoba, jest taka subtelna i ma fajne zestawienie kolorystyczne. Nie wiem czy kogoś skopiowałaś czy nie ale jeśli pozwolisz to ja chętnie Twoją skopiuję :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń